باتری یو پی اس 12 ولت 28 آمپر

اطلاعات بیشتر درباره باتری 12 ولت 28 آمپر UPS

باتری یو پی اس 12 ولت 28 آمپر

باتری یو پی اس 12 ولت 28 آمپر ساعت  با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های تولیدی، جدیدترین تکنولوژی های تولید و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می شود.

تکنولوژی تولید UPS  باتری 28 آمپر ساعت سیلد ساکن است. همانطور که از نام آن مشخص است، درب UPS باتری 28 آمپر ساعت به بدنه آن مهر و موم شده است و اجازه ورود و خروج مواد اضافی را از باتری نمی دهد، همچنین اتفاق باعث شده است تا طول عمر UPS باتری 28 آمپر ساعت نسبت به باتری های مشابه خود در نمونه های خارجی، بسیار بیشتر شود.

خرید باتری پشتیبان گزینه ای بسیار ساده تر و در دسترس برای خانه شما نسبت به سیستم پشتیبان باتری خانگی است. بازار پشتیبان باتری خانگی هنوز به اندازه کافی توسعه نیافته است که شامل توزیع کنندگان کاملی باشد که محصولات را آماده عرضه دارند. پیدا کردن آن تقریباً به همان اندازه سخت است که نصب آن در خانه شما. به خصوص در مواقع اضطراری، خرید یک سیستم باتری پشتیبان در بهترین حالت غیرعملی است.

کاربرد باتری 28 آمپر 12 ولت

شما می توانید از UPS  باتری 28 آمپر ساعت در موارد زیر استفاده کنید:

انواع رک های مخابراتی/ ATM
سیستم های خورشیدی
دوربین های مدار بسته
شبکه های کامپیوتری
ویلچر برقی

برای استفاده از باتری یو پی اس 28 آمپر 12 ولت ابتدا باید اطلاعات فنی را به طور کامل از یک شخص کارشناس دریافت کنید، تا بتوانید به درستی باتری مورد نیاز مجموعه خود را در تعداد صحیح خریداری کنید.

به عنوان مثال ممکن است شما نیاز به ولتاژ بیشتری داشته باشید، در نتیجه باید اطلاعات میزان مصرف برق مجموعه خود را به کارشناسان بدهید تا شما را راهنمایی کنند چه تعداد باتری خریداری کنید، مثلا با خرید و متصل کردن 8 عدد باتری به صورت سری، می توانید حدود 96 ولت برق دریافت کنید.

فروش باتری یو پی اس 28 آمپر

برای خرید UPS  باتری 28 آمپر ساعت کافیست با شماره های درج شده تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید، همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمام راهنمایی های فنی لازم برای انتخاب تعداد باتری را از آنها دریافت کنید.

شما می توانید با خرید UPS  از نمایندگی  باتری، این باتری را با تاریخ تولید جدید همراه با گارانتی تعویض دریافت کنید، همچنین با خرید UPS باتری 28 آمپر ساعت از نماسنگی باتری  هرگر نیازی نیست نگران ارسال و تحویل گرفتن باتری باشید، زیرا کارشناسان نمایندگی  باتری، باتری سفارش داده شما را به تمام نقاط کشور، در کمترین زمان ارسال می کنند.

09113672339

نگهداری از باتری یو پی اس 28 آمپر

تعمیر و نگهداری را برنامه ریزی کنید و به آن پایبند باشید. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه نباید چیزی باشد که شما فقط به آن دست پیدا کنید، به ویژه با توجه به هزینه های بالقوه خرابی. برای UPS خود مانند سایر سیستم های مرکز داده باید فعالیت های تعمیر و نگهداری منظم (سالانه، شش ماهه یا هر بازه زمانی دیگری) را برنامه ریزی کنید و به آن برنامه پایبند باشید. این شامل نگهداری یک سوابق کتبی (بر روی کاغذ یا الکترونیکی) است که لیستی از فعالیت‌های تعمیر و نگهداری آتی و اینکه آیا زمانی که تعمیر و نگهداری گذشته انجام شده است.

09113672339

زمان انتقال جریان از باتری 28 آمپر  و دستگاه یو پی اس به تجهیزات چیست؟

در صورت قطع برق، یک UPS به منبع تغذیه باتری سوئیچ می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که سیستم شما خاموش نمی‌شود. زمان انتقال به مدت زمانی که طول می کشد تا UPS سوئیچ را کامل کند تا اطمینان حاصل شود که منبع قطع نمی شود. همچنین می تواند به مدت زمانی که طول می کشد تا UPS پس از رفع مشکل، برق را به باتری بازگرداند اشاره کند.

می تواند بین صفر تا 12 میلی ثانیه بیفتد. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که هیچ تاخیری در انتقال نیرو وجود ندارد، باید اطمینان حاصل کنید که روی یک سیستم UPS با تبدیل دوبل سرمایه گذاری کرده اید. این تنها نوع یو پی اسی است که زمان انتقال آن صفر ثانیه است. یک یو پی اس آفلاین معمولاً 8 میلی ثانیه طول می کشد تا نیرو را منتقل کند در حالی که یک سیستم تعاملی خطی معمولاً سوئیچ را در 5 دقیقه کامل می کند.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست