باتری 12 ولت 42 آمپر UPS

اطلاعات بیشتر درباره باتری 12 ولت 42 آمپر

باتری یو پی اس 12 ولت 42 آمپر

باتری UPS  باتری 42 آمپر ساعت با توجه به مشخصاتی که دارد در موارد زیر کاربرد فراوان دارد:

  • دستگاه یو پی اس
  • ویلچر برقی
  • سیستم های مخابراتی

برای آنکه بتوانید باتری UPS  باتری 42 آمپر ساعت در تعداد مناسب نیاز خود خریداری کنید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و نکات فنی مناسب را دریافت کنید.

برای استفاده از باتری 42 آمپر در مجموعه و یا دستگاه یو پی اس خود، ابتدا با کارشناسان ما تماس بگیرید و اطلاعات فنی و تخصصی را دریافت کنید تا بتوانید خرید صحیحی را انجام دهید و به هنگام نصب باتری دچار مشکل نشوید.

با خرید باتری UPS  باتری 42 آمپر ساعت از نمایندگی باتری می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و هرگز نگران ارسال باتری نباشید، زیرا ارسال باتری UPS  باتری 42 آمپر ساعت به تمام نقاط کشور امکان پذیر است.

با خرید باتری UPS  باتری 42 آمپر ساعت از نمایندگی باتری  می توانید این محصول را با تاریخ تولید جدید، سطح کیفیت بالا و گارانتی 18 ماهه تهیه کنید.

ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه  در شهر تهران، تمامی محصولات را با ارئه بهترین خدمات به مشتریان عزیز تحویل می دهیم.

09113672339

ا خرید باتری UPS باتری 42 آمپر ساعت از نمایندگی باتری  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید و هرگز نگران ارسال باتری نباشید، زیرا ارسال باتری UPS باتری 42 آمپر ساعت به تمام نقاط کشور امکان پذیر است.

با خرید باتری UPS  باتری 42 آمپر ساعت از نمایندگی باتری  می توانید این محصول را با تاریخ تولید جدید، سطح کیفیت بالا و گارانتی 18 ماهه تهیه کنید.

ما به عنوان نماینده رسمی کارخانه  در شهر تهران، تمامی محصولات را با ارئه بهترین خدمات به مشتریان عزیز تحویل می دهیم.

با خرید باتری از نمایندگی باتری یو پی اس می توانید باتری 42 آمپر را با مشخصات زیر خریداری کنید:

  • باتری با تاریخ تولید جدید: تاریخ تولید باتری از اهمیت فراوانی برخوردار است، زیرا با گذر زمان و انجام واکنش های شیمیایی به طور پیوسته در داخل باتری، صفحات سربی باتری فرسوده می شود، در نتیجه اگر از تاریخ تولید باتری زمان زیادی گذشته باشد به این معنا است که باتری دارای صفحات فرسوده است.
  • باتری با بالاترین سطح کیفیت و قوی ترین عملکرد
  • همراه با گارانتی بلند مدت 15 ماهه معتبر کارخانه باتری: گارانتی باتری بیانگر اصالت و سطح کیفیت بالای باتری است، در نتیجه می توانید باتری با گارانتی بلند مدت را از  باتری تهیه کنید.

شما می توانید باتری 12 ولت 42 آمپر  باتری را با مشخصات بالا، به قیمت درب کارخانه خریداری کنید.

09113672339

دلایل خرابی باتری 42 آمپر UPS

مقاومت داخلی: می دانید که جریان های الکتریکی هنگام عبور از مدار با مقاومت روبرو می شوند. باتری ها نیز مقاومت داخلی خود را دارند. این مقاومت می تواند به دلیل دما، نوع الکترولیت، اندازه و غیره باشد. وقتی این مقاومت افزایش می یابد، پس از یک نقطه مشخص باتری از کار می افتد. این نوع خرابی در طولانی مدت رخ می دهد و باعث خرابی یک روزه نمی شود.

باتری های سرب اسید مقاومت داخلی پایینی دارند، در حالی که باتری های قلیایی مقاومت داخلی بالایی دارند.

اتمام طول عمر باتری 42 آمپر : همه چیز، از جمله ظرفیت انسان، با گذشت زمان از بین می رود، و باتری ها نیز همینطور. با گذشت زمان، مقاومت داخلی باتری ها افزایش می یابد. این بیشتر برای باتری های قابل شارژ است زیرا در هنگام شارژ گرم می شوند. این افزایش مقاومت داخلی منجر به شکست آنها در نهایت می شود.

اگر بخوهیم از باتری یو پی اس 42 آمپر  در دستگاه یو پی اس استفاده کنیم، باید از چه تعداد باتری استفاده کنیم؟

دستگاه های یو پی اس همانند باتری ها، انواع و اقسام مختلفی دارند، که باید در هر یک از آنها با توجه به مشخصاتی که دارند، از تعداد مشخصی باتری با آمپر و ولتاژ مشخص استفاده کرد. به عنوان مثال اگر می خواهید از باتری 42 آمپر UPS  استفاده کنید، باید ابتدا بدانید که دستگاه یو پی اسی که دارید، چند ولت است، تا بتوانید تعداد باتری های 42 آمپر را مشخص کنید، زیرا باید باتری های یو پی اس را به صورت سری به یکدیگر متصل کنید تا ولتاژ دلخواه را بدست بیاورد، مثلا اگر دستگاه شما 96 ولت است، باید از 8 عدد باتری UPS 42 آمپر استفاده کنید و آنها را به صورت سری به یکدیگر متصل کنید.

از آنجایی که باتری های یو پی اسی که در دستگاه های یو پی اس استفاده می شوند، 12 ولت و 2 ولت هستند، شما می توانید به راحتی تعداد باتری را به دست بیاورید و می توانید از هر آمپری استفاده کنید، اما باید توجه داشته باشید که دستگاه شما توانایی شارژ مجدد باتری ها را داشته باشد و دچار مشکل نشود.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست